2011. január 19., szerda

14. fejezet: Visszafordíthatatlan lépés


Na, akkor ez most tényleg az a fejezet, amihez nem fűzök hozzá semmit. Olvassátok!(L)
Puszi, Lady
P.S.: Holnap egy kicsit nem lesz elérhető a blog, mert dizájncsere lesz. Csak azért szólok, mert ilyenkor mindig meg szoktatok ijedni.:)

Már majdnem összeértek ajkaink, mikor válaszolt az előző kérdésemre, amit én már el is felejtettem.
- Nem tudom – közölte, majd nevetve ellökte magát tőlem. Kifújtam a levegőt, és próbáltam nem arra koncentrálni, hogy most mennyire visszarántanám magamhoz. Határozottan lépdelt tovább az utcán, de hátra fordult, mikor észrevette, hogy nem követem. – Jössz? – nyújtotta felém a kezét mosolyogva. Elindultam, és mellé érve megfogtam a kezét.

- Szeretek este sétálni – mondta, és nagyot szippantott a levegőből. Én meg vele szerettem sétálni, és majdnem mindegy volt, hogy milyen napszak van. Ezt mégsem mondhattam, ezért csak mosolyogva bólintottam. Tökéletes volt ez a pillanat, ahogy kéz a kézben haladtunk egymáshoz nagyon is közel. Kristen csilingelő nevetése, csak megkoronázta az amúgy sem mindennapi estét. Nem volt részeg, inkább csak jókedve volt és elmondása szerint rosszul sem érzi magát. Ezt folyton megkérdeztem, de mindig megnyugtatott, hogy csak be van csiccsentve, és tökéletesen van. Sajnálatomra túl gyorsan oda értünk a szállodához, ahol még a liftben is kacagott, még az utcán elejtett egyik mondatom miatt.

- Megjöttünk – lépett egy ajtóhoz, de ismét kibillent az egyensúlyából, ezért belém kapaszkodott. – Várj, előveszem a kulcsot – tapogatta a ruháját, amit nem értettem. Én nem láttam rajta zsebet. – A francba! Ash táskájában maradt a kulcsom – biggyesztette le csodálatosan ívelt ajkait.
- Gyere. A szobámból felhívjuk – húztam az enyém felé, ami a folyosó végén volt. Nem ellenkezett, hanem készségesen követett. Miután beengedtem magunkat a kanapé mögé sétált és kinézett a városra. Aztán fintorogva felém fordult, amit nem értettem, hiszen nem csináltam semmi rosszat.

- Ez a rohadt cipő, úgy nyomja a lábam. Így akarjon az ember csinos lenni – panaszkodott.
- Nagyon szexi, de enékül is ugyan olyan kívánatos lennél – eresztettem felé egy féloldalas mosolyt, miközben közelebb léptem hozzá.
- Persze – forgatta a szemeit, majd lerúgta az egyik cipőjét, de mikor a másikhoz ért, megbillent, és belém kapaszkodott. Mivel váratlanul ért a mozdulat, nem készültem rá, együtt zuhantunk át a kanapén. Én fölötte kötöttem ki.
- Sajnálom – motyogta, de a vége nevetésbe fulladt. Ezek után hülyeségnek hangozhatott a következő kérdésem, de muszáj volt tudnom.

- Nem ütötted meg magad? – kérdeztem, és kisimítottam a haját az arcából. Túl szép pillanat volt ez, hogy elrontsam a baromságommal, de muszáj volt egy próbát tennem. Én tényleg azt terveztem, hogy majd felhívom Asht, de ebben a pozícióban nem volt hozzá lelkierőm. Ezért közelebb hajoltam hozzá, és mikor nem ellenkezett, ajkaimat óvatosan az övéhez érintettem. Puhatolózva nyomtam rá, egy-két finom csókot, majd várakozóan a szemébe néztem. A következő cselekedete meglepett. Mikor felnyitotta a szemét, kezével a hajamba túrt, és visszarántott magához. Ő nem óvatoskodott, ugyanis miután az alsó ajkamba harapott, nyelve felfedező útra indult a számban.

Ellenkezni semmi kedvem nem volt, főleg miután lábait átkulcsolt a csípőmön, és galád módon hozzám dörgölte magát. Az érzékeim már így is fel voltak borzolva, de ettől a nadrágomban még kisebb lett a hely. Belenyögtem a csókba, egyik kezemmel a feje mellett támaszkodtam, a másikkal pedig kitapogattam a lábát. Lassan simítottam végig meztelen lábán, bokájától a fenekéig. A ruhája már fel volt gyűrődve, így finoman belemarkoltam abba a kívánatos területbe. Ebben a pillanatban taszított rajtam egyet, én pedig azt hittem itt van vége. Ha azt mondja álljak le, ha beledöglöm is megteszem. Viszont nem ez történt. Ugyan lelökött magáról, de csak azért, hogy felüljek a kanapén, Ő pedig az ölembe ülhessen.

Amint elhelyezkedett rajtam, ajkai megint az enyémeket keresték. Hevesen csókolt, csípője pedig ütemesen ringott rajtam. Kezem a hátára csúszott, és óvatosan húztam le a ruha cipzárját, hogy legyen lehetősége megállítani. De nem, hogy ezt nem tette, de még kezeit várakozóan fel is emelte, hogy könnyedén el tudjam távolítani róla a feleslgessé vált anyagot. Ez volt az a pillanat, mikor eldöntöttem, hogy nem várom tovább, hogy leállítson, hiszen nem fog. Eddig megtehette volna, de Ő is akarja, legalábbis a cselekedetei ezt bizonyították. Határozottan húztam át a fején a ruhát, majd jó messzire elhajítottam. Rögtön hevesebben kezdett száguldani ereimben a vér, mikor megláttam, hogy melltartót nem visel.

Elámulva, mint, aki kincset talált simítottam végig a mellkasán, majd felváltva mindkét mellén. Emlékeimben még halványan élt valahol, hogy milyen tökéletes, most mégis gyönyörűbb volt. Ajkaimmal is feltérképeztem az utat, mire halkan nyöszörögni kezdett, és kezeivel sürgősen az ingem kezdte gombolni. Lesimította rólam, de én egy percre se hagytam abba, amit csináltam. Most éppen a mellbimbóit szívogattam, néha kicsit ráharapva, amitől minden alkalommal kéjesebben sikoltott fel. Belül ujjongtam, hiszen ezt a reakciót én váltottam ki belőle, és erre hihetetlenül büszke voltam. Vékony ujjai a mellkasomon játszottak, néha egy kisebb karmolást is kaptam, általában a sikolyaival egy időben. Itt és most akartam, de minden erőmet összeszedve felemelkedtem a kanapéról, vele az ölemben, és a hálóba siettem. Óvatosan végigfektettem az ágyon, majd villámgyorsan ledobtam a nadrágom, és fölé tornyosultam.

Egy pillanatig csak néztem az arcát, gyönyörködtem kipirosodott ajkaiban, majd szememmel végigsimogattam az egész testét. Elmosolyodtam magam a türelmetlenségén, mert egy idő után megunta, hogy csak bámulom, és a vállamba markolva magához húzott. Egy őrjítően szenvedélyes csókban volt részem, de Kristen kisvártatva megszakította ezt. Kezével a fenekemhez nyúlt, majd elkezdte letolni rólam az alsónadrágot. Még egy kérdést viszont fel kellett tennem, ezért tenyerem a kezére tettem.
- Azt ígértem ma neked, hogy nem teszünk semmi olyat, amit nem szeretnél – adtam még egy utolsó lehetőséget neki a menekülésre. Ledöbbent, majd az ajkaiba harapva végignézett rajtam. Nem úgy tűnt, mint aki gondolkodik, de én mégis vártam. Feszülten, rettegve a visszautasítástól. Éreztem, hogy kezét kihúzza az enyém alól, én pedig már éreztem a vesztem. Ennyi volt, most fog eltolni.

Összeszorított szemekkel vártam az ítéletet, de meglepődtem, ismét. Lassan előre vezette a kezét a mellkasomra, majd egy határozott mozdulattal benyúlt a boxerembe. Első körben felnyögtem, ahogy körém fonódtak vékony ujjai, csak aztán tudtam kinyitni a szemem.
- Szeretném – közölte velem, egy angyali mosollyal az arcán, és ebben a pillanatban megmozdult a keze. Újra felnyögtem, de még ebben az eufórikus állapotban is figyeltem, arra, hogy viszonozzam a kedvességét. Végigsimítottam a mellein, majd kezemet a hasán végighúzva, bedugtam a bugyijába. Néhány simítás után, elmerítettem benne két ujjamat is. Kristen kéjesen felnyögött, és azzal a kezével, ami nem az alsónadrágomban ügyködött, belemart a karomba. Hálás voltam, hogy nem a másik kezével támadt kedve ilyen intenzíven levezetni a kéjét. Egy pillanattal később lehúztam a bugyiját, és az én nadrágom is a földön végezte.

Kimondhatatlanul élveztem ezt a kis játékot, de elsősorban most máshogy szerettem volna élvezetben részesíteni. Lábai azonnal a csípőmre tekeredtek, és türelmetlenül hozzám dörgölte magát. Én azonban, szépen komótosan lehajoltam és megcsókoltam, miközben én is tovább ingereltem őt. Hozzá, hozzá nyomtam feszülő vágyamat, de még nem merültem el benne, nagy kínokat okozva ezzel magunknak. Ugyan akkor élveztem. Élveztem, ahogy Kristen kéjesen felnyög, ahányszor hozzá nyomdok, ahogy körmei egyre mélyebben fúródnak belém, vagy, ahogy vadul a számba harap.

- Neh kínozz… - nyöszörögte, és elszakadva tőlem könyörgő tekintetét az enyémbe fúrta. Egy pillanatra sem szakítottam meg vele a szemkontaktus, majd lassan végigsimítva az oldalán, a csípőjére helyeztem a kezem. Kissé megemeltem, majd szépen lassan, kiélvezve minden pillanatot, belé csúsztam. Hangos sikoly hagyta el ajkát, mikor tövig belétemetkeztem, majd türelmetlenül megmozdította a csípőjét. Megismételtem ezt párszor, kisebb mozgásokkal, majd szinte teljesen elhagyva a testét, újra magamra húztam.
- Oh te jó ég… Robhh – nyögte kéjesen, ezzel engem a fellegekbe repítve, majd a szemit lehunyva, édesen mosolyogva várta egyre intenzívebb lökéseimet. Én egy pillanatra sem csuktam be a szemem, képtelen voltam elszakadni arcától, amin az extázis látszott. A kezével most görcsösen szorította a párnát, úgy, hogy attól féltem elszakad. Édes nyöszörgése zene volt fülemnek.

Fáradhatatlan mozgásunk közben az ajkaira hajoltam, hogy nyelvemmel jóval óvatosabban mozogjak a szájában. Aztán a nyakát csókoltam végig, majd melleire is hosszabb figyelmet fordítottam. Kezei az ágy vasrácsát szorították, miközben lábait még szélesebbre tárta, és csípőjét még jobban nekem nyomta. Ezt sem bírtam szó nélkül hagyni, és a nyakába temetve arcom felnyögtem. Kristen remegni kezdett a karjaim között, kis izmai pedig benne lévő testrészemen fejtettek ki visszafordíthatatlan hatást. Úgy terveztem csak a sokadik gyönyöre után engedek a sajátomnak is, de a jelen helyzetben ezt elvetettem. Ahogy Kristen ajkaiból felszállt egy, a véget jelentő kéjes sikoly, magamnak is szabad utat engedtem. Újra tövig merültem benne, és a csípőjébe markolva, megfeszültem benne. Ráborultam, figyelve arra, hogy ne nyomjam össze. Apró kezei a hátamra kúsztak és még jobban magához szorított.

Mikor kissé lehiggadtunk, fordítottam a helyzeten, és a hátamra gördülve, magam fölé húztam vékony testét. Egy ideig mellkasomon pihentette a fejét, majd felemelkedve a szemembe nézett. Féltem, hogy a megbánás lesz benne, de csak elégedettségtől csillogott. A tarkójára tettem a kezem, és ajkait magamhoz húztam egy végtelen csókra. Nem tudom meddig feküdhettünk így, csak arra lettem figyelmes, hogy Kristen mocorogni kezd rajtam. Mivel még benne voltam, ez rám sem volt hatástalan. Azonnal megmerevedtem benne, amit csak egy cinkos mosollyal jutalmazott. Ülőhelyzetbe tornázta magát a csípőmön, majd a sajátjával izgatóan kezdett körkörös mozgásba. Kezeim a combját simogatták, és markolászták.

Felnyögtem, mire egy édes mosollyal jutalmazott meg. Aztán kezeit, amik eddig a mellkasomon pihentek, felvezette a melleire, miközben a csípőjét továbbra is ringatva, megmarkolta a melleit, és felnyögőt. Én is. Erre egy újabb vigyor lett a jutalmam, mire leesette, hogy az én kínzásom a főcélja. A csípőjébe markolva feljebb toltam magamon, amitől az ajkaiba harapva nyögött fel. Aztán már nem kellett ösztönözni, a mellkasomra támaszkodott, és heves mozgásba kezdett. Addig meg sem állt, míg zihálva a mellkasomra nem omlott, miután mindkettőnkre lesújtott az újabb orgazmus. Ismét elégedetten emelte fel a fejét a mellkasomról, kicsivel később, és egy csók után lemászott rólam. Morogva adtam a tudtára, hogy nagyon is ellenemre van eme cselekedete, de csak kinevetett, majd a fürdő felé indult.

Mielőtt még kínok kínjában elhaláloztam volna, visszafordult és intett, hogy kövessem. A folytatás reményében ugrottam ki az ágyból, és nem is kellett csalódnom. Egy újabb, gyönyörökben teli órát töltöttunk a zuhany alatt.

Miután megtörölköztem, és Őt is megtöröltem visszahúztam a hálóba. Most már fáradtnak tűnt, ugyan akkor még mindig lobogott a szemében, némi vágy.
Betakartam magunkat, de nem bírtam ki, hogy kicsit ne kényeztessem még, de most már semmi egyebet nem vártam tőle. Mégis úgy tűnt, ha kezdeményeznék, nem utasítana vissza.
Viszont vissza fogtam magam, és csak simogatásommal, és lágy csókjaimmal örvendeztettem meg.
- Aludjunk – javasoltam, mire mosolyogva bólintott. A mellkasomra húzta magát, én pedig átöleltem, és a hátát cirógattam. – Jó éjt – suttogtam, és egy puszit nyomtam a fejére.
- Neked is – felelte egy ásítást elnyomva.

Én még nem aludtam el, csak azon járt az agyam, hogy holnap ezt mennyire fogja megbánni. Hiszen a bájgúnár még mindig a képben van, méghozzá a barátjaként. Most ezzel mégsem akartam foglalkozni, szóval nagy nehezen kizártam minden gondolatot a fejemből, és csak arra koncentráltam, hogy ez az angyal a mellkasomon szuszog. Sikerrel jártam, és nem sokkal később már én is az öntudatlanságba temetkeztem.

10 megjegyzés:

  1. (( ÁÁÁÁ kérlek mond hogy elsö vagyok!!! *.* :D :P))


    <3 <3 <3 <3 <3 <3 IMÁDOOOOOOM! *.*

    ÁÁÁ annyira hihetetlenül jóóóóóóóóóóóóóóóóó volt *.* basszus....ááá kéééééész vagyok *.* OMFG!!! Rob...basszus annyira ÉDESÉSARANYOSÉSMINDEEEEEEN volt!!!!!! *.* Hát komolyan megzabálom azt az embert XD...

    asszem ennyit tudok hozzá fűzni XD :D...ne haragudj de ....sztem..tudod mit gondolok a fejezetről :D :P khm........:D AAAAAAAHHHHHH :DDDDDDD.......

    Kösziii LaFym :D :D :D <3<3 Imádlak!!!!!!!!! <3 *.*

    PUszi a buksidra :D <3 :) :)

    Nikky

    VálaszTörlés
  2. KÖSZÖNÖMKÖSZÖNÖMKÖSZÖNÖMKÖSZÖNÖM!!
    Ezért megérte annyit szenvedni...és basszus valamilyen szinten be is tartottad az ígéreted Lady *-* báááár...Rob szenvedés :D :D
    DE KÉSZ VAGYOK :D

    nem bírok várni a következőig...esküszöm kész vagyok!! :DDD

    egyáltalán, hogy a szarba tudod ilyen jól leírni...komolyan áááááá :D :D :D

    bár most, hogy belegondolok, azért a szenvedésem is ott volt :D :D
    csak a telefon nem xD
    IMÁDLAK ♥♥♥♥
    pusziii ♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁ:DDDDD
    ezzzazzz:DDD megtörtént..:DDD
    nagyon nagyon jo lett!!!
    hátmost tényleg nemtudom h megbánja-e Kris..:DD
    várom a kövit nagyon:DD
    pusz: Dodo

    VálaszTörlés
  4. Erre érdemes volt várni:)
    Baromi jó lett, Lady! Hihetetlen csaj vagy:DD
    Egy kicsit féltem az elején, hogy Kris leállítja Robot, de szerencsére nem tette, sőt:)
    Rob tényleg nagyon szeretheti, ha még akció közben is képes lett volna miatta abbahagyni. Remélem ezt Kris is díjazni fogja, na meg azt is, hogy másnap reggel nem lesz lelkiismeret furdalása.
    Várom nagyon a kövit:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  5. Lady!!!!
    Kibaszot jó lett!!! :D
    Bár, tekintve, hogy Kristen részeg volt meg minden... csak remélni tudom, hogy lesz folytatása a dolognak!
    Rob meg végre megkapta amit akart, de ajánlom hogy ne csessze el!!!!
    A bájgúnár meg nem hiányzik!
    Várom a kövit!
    puszi(L)

    VálaszTörlés
  6. Szia Lady! Végre megkaptuk amit akartunk, köszi!Nagyon jól megírtad, biztos nem fogj Kris megbánni ezt az éjszakát. Hát Robban nem vagyok biztos h nem csak egy újabb trófea volt neki Kris. Nagyo várom a kövit!

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Tetszett, de még mennyire, hogy TETSZETT! :D
    Ahh... Gratulálok!!! Nagyon jó lett! Sőt nem csak ez, hanem az egész történet is!!
    Csak így tovább Lady!! :D
    Kitti

    VálaszTörlés
  8. Nem tudom ki az akinek ez nem tetszett, de huzzon el az oldalról a sunyiba!!!
    Remélem nem lomboz le téged ez az egy "nem teszik" pipa!!!!Ha kell száz ""tetszik""-et jelölök be, mert ez a feji is szupppper lett.
    Siess a kövivel,imádom!!!
    Pusyka

    VálaszTörlés
  9. Ez...elképesztő volt.:D:D
    Eddig ez a kedvenc fejezetem.:)
    Nagyon, nagyon imádtam
    Hihetetlen jól írsz =)
    Hozd hamar a kövit, mert nehéz lesz kivárni. : )
    Puszillak. D.

    VálaszTörlés
  10. Szia:)

    VÉGREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:D
    Tudtam én, hogy Kristen nem bírja sokáig Rob nélkül:P Hogy is bírná??? ;) (Azért egy kicsit sajnálom Garrettet)
    Kristennek biztosan lesz egy kis lelkiismeret furdalása, de nem hiszem, hogy megbánná azt ami történt:) Nem bánhatja meg!!!!!
    Csak remélni tudom, hogy nem töri össze Robci kicsi szívét, mert az nagyon elszomorítana:(
    Bakker, de király volt ez a rész!!!! Lady hihetetlen, de mindig újat tudsz mutatni:)
    Várom nagyon a folytatást......bájgúnárok pedig légyszi kíméljenekxD

    Puszillak(L)(L)(L)(L)

    Lilluci

    VálaszTörlés